My KIA Magasin

Vår utfordring

Kia har hatt en utrolig utvikling på det norske markedet; i 2009 ble det solgt 613 biler og markedsandelen var på 0,6%. I 2016 ble det solgt og registrert hele 6400 biler, og markedsandelen endte på 3,5%. I 2012 ønsket Kia å formidle reportasjer, intervjuer og nyheter fra inn og utland gjennom et kundemagasin og satt derfor i gang en konkurranse/anbudsrunde, hvor HIRVI var så heldige å få delta.

Vår tilnærming

Da vi fikk muligheten til å være med i konkurransen måtte vi først finne ut hvem kia-kunden er. Vi ønsket å gi leseren folkelig lektyre som var pakket inn i et pent design. Det skulle appellere til både damer og menn i ulik alder, det skulle fenge de bilinteresserte og de som bare ville ha bekreftelse på at de har valgt riktig bil. HIRVI jobber i dag tett med Kia Bil Norge på magasinene som kommer ut to ganger i året. Vi samarbeider med journalister, tekstforfattere og fotografer for å gi leseren spennende reportasjer og fine bilder. I tillegg lager vi digitale nyhetsbrev for Kia bil Norge som går ut til over 10 000 mottakere. HIRVI bistår i tillegg enkelte forhandlere med kreative annonser.

I tillegg til å være utrolig dyktige, er de kreative, løsningsorienterte og veldig fleksible.

Mette Simonsen Sauge, Informasjonsansvarlig Kia Bil Norge AS.

Det betyr mye for oss å ha en samarbeidspartner som alltid gir det lille ekstra og leverer over forventning hver gang.

Mette Simonsen Sauge, Informasjonsansvarlig Kia Bil Norge AS.