My Kia #1 2017

Vår utfordring

I 2017 ønsket Kia Bil Norge og løfte uttrykket på sitt kundemagasin. De ville at leseren skulle få en større følelse av kvalitet og design, som er synonymt med visjonene til Kia.

Vår tilnærming

Hirvi valgte å redesigne magasinlogoen og tonet samtidig ned informasjonen på forsiden. Da fikk bilen mer oppmerksomhet og uttrykket ble renere. I samarbeid med Kia valgte vi også en mattere finish på omslaget og en limfrest rygg.

Jeg må få lov å gratulere dere med en utrolig flott utgave av My Kia. Den tiden dere investerer i dette bladet er med på å bygge stolthet både for Kia eieren og oss som forhandlere. Tusen takk for jobben som legges ned med dette flotte bladet!

Hallgeir Olsen, Daglig leder, Kia Lørenskog

Det betyr mye for oss å ha en samarbeidspartner som alltid gir det lille ekstra og leverer over forventning hver gang.

Mette Simonsen Sauge, Informasjonsansvarlig Kia Bil Norge AS.