fbpx

Kia Europa League

Logo og profil, Markedsmateriell, Nettsider, Rådgivning og prosjektledelse, Utvikling

"Det betyr mye for oss å ha en samarbeidspartner som alltid gir det lille ekstra og leverer over forventning hver gang."

– METTE SIMONSEN SAUGE, INFORMASJONSANSVARLIG KIA BIL NORGE AS.

KIA var hovedsponsor til Europa League 2018. HIRVI fikk i oppgave å lage materiell til det norske markedet. Det ble utformet Facebook karuseller og annet SoMe materiell. Vi redigerte og fornorsket filmer som ble vist på Sarpsborg stadion og Lerkendal. Det ble laget plakater i forskjellige størrelser, nyhetsbrev ble sendt ut til alle registrerte Kia-eiere og det ble utviklet et landingsside med spørsmål som man kunne svare på for å vinne billetter til Sarpsborg 08 og Rosenborg BK sine hjemmekamper.
Alt ble utformet i henhold til Europa League sin profil.

Vi takker for et morsomt oppdrag.